154 już za kiedyś kursowało, dlaczego linie nr 50 i 37 tak słabo kursują?
|
|
Fajnie że powrca linia 154 która cieszyła sie dużym powodzeniem,i dobrze że po blisko dwóch latach od powieszenia zostanie wykorzystana sieć wisząca nad Aleją Uni Lubelskiej.Ale ciekawe w związku z tym czy zostanie wymieniona sieć która wisi nad rądem Lubelskiego Lipca,bo póki co nie ma zkrętu z rąda w Aleje Uni Lubelskiej.A jeśli tego nie będzie to będą musiały na tej lini jeździć albo trolejbusy z alternatywnym napędem i podpinać sie do sieci gdzieś w okolicach przystanku N Ż przy Tatarskiej.Albo jest jeszcze inna opcja że w kierunku Zana 154 będzie jechać przez Aleje Zygmuntowskie a w kierunku Chodźki 154 będzie jechać koło Targów Lublin,przez Plac Bychawski,Wolską,i Fabryczną do Aleji Uni Lubelskiej.Ciekawe na którą z tych trzech opcji zdecyduje sie ZTM.
|
|
Fajnie że powrca linia 154 która cieszyła sie dużym powodzeniem,i dobrze że po blisko dwóch latach od powieszenia zostanie wykorzystana sieć wisząca nad Aleją Uni Lubelskiej.Ale ciekawe w związku z tym czy zostanie wymieniona sieć która wisi nad rondem Lubelskiego Lipca,bo póki co nie ma zkrętu z ronda w Aleje Uni Lubelskiej.A jeśli tego nie będzie to będą musiały na tej lini jeździć albo trolejbusy z alternatywnym napędem i podpinać sie do sieci gdzieś w okolicach przystanku N Ż przy Tatarskiej.Albo jest jeszcze inna opcja że w kierunku Zana 154 będzie jechać przez Aleje Zygmuntowskie a w kierunku Chodźki 154 będzie jechać koło Targów Lublin,przez Plac Bychawski,Wolską,i Fabryczną do Aleji Uni Lubelskiej.Ciekawe na którą z tych trzech opcji zdecyduje sie ZTM.
|
|
Linia 154 super!
|
|
Świetna informacja! Dwunastką jeździ sporo dzieci do szkoły i ze szkoły, a wiadomo, że lekcje nie są tylko w godzinach szczytu. Bardzo dziękuję.
|
|
Zróbcie coś z linią 73 - żeby jeździła z Głuska do Felina albo pod Park Bronowice przez Felin. Będzie krótko, sprawnie, szybko a nie jak dzisiaj - raz na 90 minut i parę kilometrów tą samą trasą tam i z powrotem bez sensu.
|
|
Przedłużenie linii 44 do Jurajskiej to coś ale przydałoby się coś dalej puścić. W Jakubowicach ulice poszerzone i miejsce napewno gdzies sie znajdzie na nowym asfalcie. Trzeba tylko chęci. Napewno by się to Miastu opłaciło.!!
|
|
Szkoda, że wiele trakcji będzie jeszcze długo nieużytkowanych. Obawiam się czy w ogóle są do czegoś potrzebne, skoro tak dlugo wiszą.
Można przecież zamienić 57 na trolejbus z małym odcinkiem bez trakcji.
Unii Lubelskiej nie jest atrakcyjna, bo niewiele tam jest i do tego od Targu pod Zamkiem kiepskie dojście do Królewskiej czy Zamojskiej. Ale mógłby jechać trolejbus od Melgiewskiej przez Andersa, Lwowską, Unii, Piłsudskiego i Lipową, a potem Racławickimi.
Dodatkowy problem, to brak na Andersa (przystanek Kleeberga), gdzie jeździ b.dużo pasażerów, wyświetlacza i automatu biletowego. Dobrze chociaż, że jest przy Lidlu wypożyczalnia rowerów.
lInia 16 mogłaby zawracać przy dworku Graffa i jechać z powrotem przez Lwowską.
Kolejny problem Lublina to niewpuszczanie pasażerów na końcowych. W innych miastach to rzecz normalna i funkcjonująca od lat. Tego nikt z przyjezdnych nie może zrozumieć. To chyba jakiś wschodni zwyczaj, nie obrażając niekogo. Jak można pozwolić, by ludzie stali na przystanku zwłaszca przy złej pogodzie. Wystarczą otwarte tylne drzwi.
|
|
"pojedzie sprzed ZUS przez ul. Zana, Wileńską, Narutowicza"
Gdzie jest skrzyżowanie Wileńskiej z Narutowicza?
|
|
Twierdzenie, że linia dochodzi do Jakubowic jest mocno na wyrost. Linia dochodzi tylko do początkowego odcina Jakubowic, gdzie mieszka garstka ludzi z tego terenu. A zdecydowana większość mieszka znacznie dalej. Gdyby pętla była w okolicach Dworu Anna, to z tej linii mogliby korzystać mieszkańcy Jakubowic Konińskich, Smug, Kolonii Jakubowice i Dysa. Obecnie to chyba przedwyborczy trik, bo liczy sie do statystyki, ale problemu nie rozwiązuje zupełnie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|