Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zmiany w rozkładach: 44 dalej, 12 i 21 częściej. I nowa linia 154

Utworzony przez celinka, 19 października 2014 r. o 20:07 Powrót do artykułu
154 już za kiedyś kursowało, dlaczego linie nr 50 i 37 tak słabo kursują?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie że powrca linia 154 która cieszyła sie dużym powodzeniem,i dobrze że po blisko dwóch latach od powieszenia zostanie wykorzystana sieć wisząca nad Aleją Uni Lubelskiej.Ale ciekawe w związku z tym czy zostanie wymieniona sieć która wisi nad rądem Lubelskiego Lipca,bo póki co nie ma zkrętu z rąda w Aleje Uni Lubelskiej.A jeśli tego nie będzie to będą musiały na tej lini jeździć albo trolejbusy z alternatywnym napędem i podpinać sie do sieci gdzieś w okolicach przystanku N Ż przy Tatarskiej.Albo jest jeszcze inna opcja że w kierunku Zana 154 będzie jechać przez Aleje Zygmuntowskie a w kierunku Chodźki 154 będzie jechać koło Targów Lublin,przez Plac Bychawski,Wolską,i Fabryczną do Aleji Uni Lubelskiej.Ciekawe na którą z tych trzech opcji zdecyduje sie ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie że powrca linia 154 która cieszyła sie dużym powodzeniem,i dobrze że po blisko dwóch latach od powieszenia zostanie wykorzystana sieć wisząca nad Aleją Uni Lubelskiej.Ale ciekawe w związku z tym czy zostanie wymieniona sieć która wisi nad rondem Lubelskiego Lipca,bo póki co nie ma zkrętu z ronda w Aleje Uni Lubelskiej.A jeśli tego nie będzie to będą musiały na tej lini jeździć albo trolejbusy z alternatywnym napędem i podpinać sie do sieci gdzieś w okolicach przystanku N Ż przy Tatarskiej.Albo jest jeszcze inna opcja że w kierunku Zana 154 będzie jechać przez Aleje Zygmuntowskie a w kierunku Chodźki 154 będzie jechać koło Targów Lublin,przez Plac Bychawski,Wolską,i Fabryczną do Aleji Uni Lubelskiej.Ciekawe na którą z tych trzech opcji zdecyduje sie ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia 154 super!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetna informacja! Dwunastką jeździ sporo dzieci do szkoły i ze szkoły, a wiadomo, że lekcje nie są tylko w godzinach szczytu. Bardzo dziękuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zróbcie coś z linią 73 - żeby jeździła z Głuska do Felina albo pod Park Bronowice przez Felin. Będzie krótko, sprawnie, szybko a nie jak dzisiaj - raz na 90 minut i parę kilometrów tą samą trasą tam i z powrotem bez sensu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przedłużenie linii 44 do Jurajskiej  to coś ale przydałoby się coś dalej puścić. W Jakubowicach ulice poszerzone i miejsce napewno gdzies sie znajdzie na nowym asfalcie. Trzeba tylko chęci. Napewno by się to Miastu opłaciło.!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że wiele trakcji będzie jeszcze długo nieużytkowanych. Obawiam się czy w ogóle są do czegoś potrzebne, skoro tak dlugo wiszą. Można przecież zamienić 57 na trolejbus z małym odcinkiem bez trakcji. Unii Lubelskiej nie jest atrakcyjna, bo niewiele tam jest i do tego od Targu pod Zamkiem kiepskie dojście do Królewskiej czy Zamojskiej. Ale mógłby jechać trolejbus od Melgiewskiej przez Andersa, Lwowską, Unii, Piłsudskiego i Lipową, a potem Racławickimi. Dodatkowy problem, to brak na Andersa (przystanek Kleeberga), gdzie jeździ b.dużo pasażerów, wyświetlacza i automatu biletowego. Dobrze chociaż, że jest przy Lidlu wypożyczalnia rowerów. lInia 16 mogłaby zawracać przy dworku Graffa i jechać z powrotem przez Lwowską. Kolejny problem Lublina to niewpuszczanie pasażerów na końcowych. W innych miastach to rzecz normalna i funkcjonująca od lat. Tego nikt z przyjezdnych nie może zrozumieć. To chyba jakiś wschodni zwyczaj, nie obrażając niekogo. Jak można pozwolić, by ludzie stali na przystanku zwłaszca przy złej pogodzie. Wystarczą otwarte tylne drzwi.   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"pojedzie sprzed ZUS przez ul. Zana, Wileńską, Narutowicza"   Gdzie jest skrzyżowanie Wileńskiej z Narutowicza?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Twierdzenie, że linia dochodzi do Jakubowic jest mocno na wyrost. Linia dochodzi tylko do  początkowego odcina Jakubowic, gdzie mieszka garstka ludzi z tego terenu. A zdecydowana większość mieszka znacznie dalej. Gdyby pętla była w okolicach Dworu Anna, to z tej linii mogliby korzystać mieszkańcy Jakubowic Konińskich, Smug, Kolonii Jakubowice i Dysa. Obecnie to chyba przedwyborczy trik, bo liczy sie do statystyki, ale problemu nie rozwiązuje zupełnie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...