Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ale jaja już do en-tej potęgi!!!. Poczta Polska ( nie chińska nie ruska ale państwowa tak jak kolej) na pewno by udostępniła kolei te działkę, należało tylko się do nich zwrócić. A tego nie było ze strony kolejarzy jak widać. Pytanie: jak długo będzie Państwo, tzn MY płacić tym nierobom z " KOLEI"?.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba wykonac przejazd pod torami w innym miejscu.Tutaj się nie uda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
A dlaczego twierdzisz że kosztorys był źle zrobiony??? Całkowita kwota wynosiła 42mln zł. Ex-kol wykonał podobno 60% robót. Czyli powinno zostać na dokończenie inwestycji 40%. 42 mln * 40% = ok 17mln zł.  Ostatnio najtańsza oferta wynosiła 16 mln zł, teoretycznie powinno wystarczyć a tu się okazuje że PKP ma 10mln zł.  Tu jest inne pytanie gdzie podziało się 7mln zł????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za dużo niewiadomych przy tej nieszczęsnej inwestycji.Najlepiej gdyby na ten temat wypowiedzieli się kompetentni  pracownicy firmy która opuściła ten obiekt. Inwestycje miejskie buduje (remontuje) się z pieniędzy publicznych-więc należy się nam "święta " prawda o zawiłościach w podobych sytuacjach.Decydenci myślą jednak inaczej. Bo może się okazać,że może ktoś jest winien  (personalnie) tej sytuacji.A wtedy co????.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
  Ale to było projektuj i buduj, więc w czym problem ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zasypać tunel i zrobić przejazd kolejowy!!! Uwielbiam stac przed zamkniętym przejazdem kolejowym! :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak przy okazji fatum jest oczywiste... nieto żebym twierdził że fatum a nie przekręty - bynajmniej przekręty i złodziejstwo owszem jest ale to nie wyklucza istnienia fatum ... wiecie akurat pisze sobie tekścik o historii Lublina - zaczyna się w roku 1915 tak się składa że akurat w tym roku zasypano częściowo już wykopany tunel pod torami na Bychawskiej hmm nie zdajecie sobie sprawy pewnie ale fatum wiszące nad tunelem ma już 100 lat i kto wie może i w przyszłym roku znów tunel zostanie zasypany jak 100 lat temu?  
zasypać tunel i zrobić przejazd kolejowy!!! Uwielbiam stac przed zamkniętym przejazdem kolejowym! :-)
bo wszystko podobno się powtarza jako farsa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co wam ten tunel? zorganizujcie sobie do końca roku jeszcze ze trzy carniwale i bedzecie zadowoleni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest jakaś porażka! Samochody sobie jeżdżą bez problemu, ale o pieszych i rowerzystach nikt nie myśli! Wystarczy, że popada, a ulica pod wiaduktem jest cała zalana, przejazd rowerem niemożliwy, a tą żałosną ścieżką też nie da rady! Wystarczy, że z jednej strony idzie matka z wózkiem z drugiej jedzie rower i co? Teleportacja? To jakaś żenada! Otwórzcie normalne przejście dla ludzi!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...