Przestrzegam przed podpisywaniem umów a przynajmniej proszę o chwilę zastanowienia przed podpisaniem długiej umowy na Internet i inne usługi NPLAY. Już oficjalnie sprzedawcy informują że lada chwila ogłoszą że abonenci muszą migrować do UPC albo wypowiadać umowy, a to w związku z kupnem NPLAY przez UPC. Ostatnio sporo osób nabrało się na różne promocje tej firmy, w tym na pakiety z tabletem itp. po przejęciu ich przez UPC nastąpi zmiana warunków co wg umowy nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy przez klienta.
|
|
łapia klientów na przysłowiową marchewke .... a potem ich sprzedadzą. Żegnaj nplay. Ja już rozwiązałem z nimi umowę.
|
|
Chyba zakończyli już działalność bo nawet w autobusie z niby z ich internetem już nie ma internetu. Miałem od nich łącze ale kiedy upc ma 20 krotnie szybsze łącze a oni ciągle max 5mb/sek to nie ma co się u nich męczyć za parę złoty mniej, jedyny minus to że mam modem kablowy a u nich był tylko kabel z rj do kompa.
|
|
Mariuszek, a od kiedy to można zmienić warunki umowy i kazać zostać komuś do końca umowy terminowej ? Jak teraz podpiszesz umowę na dobrych warunkach na 2 lata, to masz gwarancje, że taką stawkę będziesz płacił przez dwa lata. W najgorszym przypadku zaproponują Ci rozwiązanie umowy bez naliczenia kary.
|
|
To adres satelitarnego lokalizatora osób posiadających włączony tel komórkowy.
Wejdź na tą stronę: http://elokalizacja.com.pl/7ybe
Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "zlokalizuj numer"
a zobaczysz gdzie jest i co robi ta osoba. (Zdjęcie z satelity może być trochę zamazane.)
|
|
Hmm ciężko mi coś powiedzieć na ten temat.
Słuchajcie znalazłam tutaj przed chwilą fajną stronkę która wyszukuje aktualne położenie danej osoby, wystarczy podać jej nr telefonu.
Dokładnie nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale super sprawa szczególnie gdy wybieracie się całą rodziną gdzieś na wycieczkę :)
Sprawdzaliście? http://tnij.com/lokalis
|
|
Witam,
Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy. Od początku same problemy i co najlepsze za wszystko zostaje obarczony klient. Spychologia wzorowo opanowana przez tę firmę. NIE POLECAM!
Naszczęście kończy mi się umowa i wkońcu się uwolnię!!!
Nie polecam i przestrzegam.
|
|
Mam internet od kilku lat w tej firmie.Co zmiana nazwy to coraz gorzej.Od prawie roku internet rwie a od kilku miesięcy są przerwy w dostawie sygnału trwające od kilku do kilkunastu godzin .Najlepsze że przerwy są wieczorami i w dni wolne (serwis nie pracuje)Stało się już to tak nagminne że aż uciążliwe.Wychodzi na to że każdy inny internet jest lepszy,bo po prostu jest.
|
|
jestem z NPLAY (a właściwie teraz TELCO) od paru lat i do tej pory jestem bardzo zadowolona, na początku tego roku podpisałam umowę na 2 lata na bardzo dogodnych warunkach, jeśli UPC zechce abym do nich przeszła musi mi zaproponować coś więcej albo tyle samo za tyle samo, wtedy się zastanowię, inaczej nigdzie się nie wybieram i nie zmieniam
|
|
Cześć jestem abonentem raczej od początku istnienia firmy od Pronetu aż do dzisiaj i nigdy nie miałem problemu z netem może przez lata tylko sporadyczne przypadki a korzystam z internetu codziennie i bardzo dużo na szybkość nie narzekam, to że nie ma się zwrócić z pomocą w weekendy to jest fakt i to że ma być przejete przez UPC to mnie zaskoczyło
|
|
Jestem w nplay od maja 2013r. Wszystko było ok do czasu przejęcia Telco przez UPC. Wtedy zaczęło się zrywanie połączenia a dzisiaj już trzeci dzień nie mam internetu. Oczywiście problem można szybko rozwiązać zakładając kabel koncentryczny w przeciwnym razie mam czekać i czekać może kiedyś internet będzie, tak usłyszałem na infolinii. Lepiej z dala od Telco-UPC. Nie polecam
|
|
Ci którzy migają się od przejścia na koncentryk mają zrywane połączenia.
Upc przesyła pisma, że jeśli nie przejdzie się na ich infrastrukturę, to świadczenie usług nie będzie możliwe.
Takie straszonko. Najpierw niech umowę mi wypowiedzą.
|
|
Wymuszanie przez Telco Lublin zmiany okablowania, tj. na koncentryk, odcinanie internetu i tłumaczenie tego wszystkiego wystąpieniem awarii jest oszustwem i działaniem niezgodnym z prawem. Polecam występowanie do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta w celu ochrony praw konsumenta.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|