Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Podlaska Lista Płac: Zarobki wyższe niż w sąsiednich powiatach

Utworzony przez Cynik, 30 października 2011 r. o 09:53
Ile zarabia syndyk masy upadłości bialskiego PKS albo inspektor w Urzędzie Skarbowym w Białej Podlaskiej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja jestem ochroniażem w pewnym klubie w Łukowie i za noc bioręł 150zl i nie nażekam.A w tygodniu to pracuję jako pomocnik pewnego rolnika w Kobiałkach koło Łukowa.Mam móskuły i dzięki temu noszę wiadra świniom. Dostaję za to 1200zł mięsiecznie A w łyjkendy nicht nie podskoczy bo ja mam kolerzkuw ,i się nie boje. Jak trzeba to się wszyscy zjadoł z branży i pomogą.A podatkuw nie placę bo mam w du***.A już nie długo zrobie prawojazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można być niedouczonym,ale operatywnym-powodzenia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Ja jestem ochroniażem w pewnym klubie w Łukowie i za noc bioręł 150zl i nie nażekam.A w tygodniu to pracuję jako pomocnik pewnego rolnika w Kobiałkach koło Łukowa.Mam móskuły i dzięki temu noszę wiadra świniom. Dostaję za to 1200zł mięsiecznie A w łyjkendy nicht nie podskoczy bo ja mam kolerzkuw ,i się nie boje. Jak trzeba to się wszyscy zjadoł z branży i pomogą.A podatkuw nie placę bo mam w du***.A już nie długo zrobie prawojazdy.
A w jakim to klubie szanowny idiota ochroniarz stoi?Podaj nazwę to wpadnę,wezmę kamerę i opublicznie wizerunek szanownego pana idioty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał: