Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przód jak w chińskich wynalazkach motoryzacyjnych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
paskudny, nazwa też
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PASZCZYWÓŁ to lepsza nazwa dla tego wynalazku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oooo.... znowu zaczną się komentarze w stylu "ale pasrszywa maska", "co to?.. Sajgon tak?". I komu tu się dziwić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do Marka, Jana i Jona i wszystkich innych znaffców! a weźcie sami zainwestujcie w FS na Mełgiewskiej, dajcie ludziom pracę przynajmniej 1000 robotników, dajcie im od razu 3 tysiące na rękę i stwórzcie sami ładne, ekologiczne, praktyczne, niezawodne, dobre i tanie auto!!! jeśli to zrobicie, wtedy inni jurorzy na DW ocenią waszą pracę i zobaczymy. kto wie, może minęliście się z powołaniem, to dla was szansa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wyglada fatalnie, ciekawe czy rdzewieje jak poprzednik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo i oby tak dalej, mnie się podoba, wreszcie coś się dzieje. Polska mentalność do krytyki jak zwykle się odzywa, a już zapomnieli kto Lublina projektował i produkował- pewnie ci co najwięcej mają teraz do powiedzenia. Raz czytam silnik 2,4, a raz 2,6 litra? do państwa dziennikarzy, już jak przepisywać to dokładnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziennikarze w DW są fatalni, czasami nie wiedzą o czym piszą i dlaczego! Na szczęście jeszcze nie muszę płacić za ich błędy. Mimo wszystko POZDRAWIAM!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie da się ukryć, jest brzydki i wygląda, jak samochód sprzed 20 lat - jedynym jego atutem może być cena - jeżeli będzie wystarczająco niska, to w ubogich krajach, jak Polska pewnie znajdzie nabywców. No chyba, że będzie się notorycznie psuł i rdzewiał, to pewnie wielu potencjalnych kupców wybierze raczej powypadkowy szrot z zachodu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pablo napisał:
Brawo i oby tak dalej, mnie się podoba, wreszcie coś się dzieje. Polska mentalność do krytyki jak zwykle się odzywa, a już zapomnieli kto Lublina projektował i produkował- pewnie ci co najwięcej mają teraz do powiedzenia. Raz czytam silnik 2,4, a raz 2,6 litra? do państwa dziennikarzy, już jak przepisywać to dokładnie.
Modyfikacja Lublina (kolejna) dzisiaj to technologiczna pomyłka. Ta konstrukcja w porównaniu do samochodów jeżdżących po naszych ulicach jest materiało- i energochłonna. Serce mi krwawi, jak widzę nieporadne próby reanimacji projektu z lat 70-tych ubiegłego wieku. W czasach gdy był projektowany, był średniej klasy samochodem. Nie odstawał od konkurencji w niczym. Próba sama w sobie chwalebna, ale lekko zmieniony Lublin (w sumie 4 duże blachy) nie da sprzedać się za 55-80 tyś PLN na rynku. Konkurencja w Europie dawno już odjechała w siną dal. Światełkiem w tunelu był projekt MB100/LD100 za czasów Daewoo Motor Polska. Ten projekt mógł przyczynić się do stworzenia bardziej zaawansowanego technologicznie samochodu dostawczego. Jednocześnie dawał nadzieję na rozwój technologii i konstrukcji pojazdów. Niestety został bezpowrotnie stracony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Były Pracownik OBR napisał:
Modyfikacja Lublina (kolejna) dzisiaj to technologiczna pomyłka. Ta konstrukcja w porównaniu do samochodów jeżdżących po naszych ulicach jest materiało- i energochłonna. Serce mi krwawi, jak widzę nieporadne próby reanimacji projektu z lat 70-tych ubiegłego wieku. W czasach gdy był projektowany, był średniej klasy samochodem. Nie odstawał od konkurencji w niczym. Próba sama w sobie chwalebna, ale lekko zmieniony Lublin (w sumie 4 duże blachy) nie da sprzedać się za 55-80 tyś PLN na rynku. Konkurencja w Europie dawno już odjechała w siną dal. Światełkiem w tunelu był projekt MB100/LD100 za czasów Daewoo Motor Polska. Ten projekt mógł przyczynić się do stworzenia bardziej zaawansowanego technologicznie samochodu dostawczego. Jednocześnie dawał nadzieję na rozwój technologii i konstrukcji pojazdów. Niestety został bezpowrotnie stracony.
Od czegoś trzeba zacząć. Ktoś inwestuje swój czas i pieniądze to widzi w tym jakąś szansę i chwała mu za to.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak to ma kosztowac tyle kasy to ja rzycze powodzenia..........heheheh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tragedia !!!!!!!!!! z lat 70 tych czemu ta kabina wyglada jak by ja wykopali czy to jakas wschodnia retro moda?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ludzie, czego wy chcecie? To jest samochód dostawczy, on ma pracować a nie wozić sie po knajpach!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Wy marne dziennikarzyny - chyba nigdy nie nauczycie się poprawnie redagować tekstów!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to jest to więcej zdjęć raptem 2 i w jakości jak z telefonu, ale stacjonarnego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten samochód jest tak nowoczesny jak hala GLOBUS w Lublinie!!! żenada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczerze kibicuję szefom i załodze FS, żeby fabryka znów stanęła na nogi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuluję, że ktoś wreszcie coś w tym mieście próbuje zrobić. Mam nadzieję, że pomysł wypali i pojazd znajdzie nabywców. Proponuję Panom z fabryki poprawić wygląd przodu auta i pomyśleć nad bardziej atrakcyjną nazwą samochodu. Powodzenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JUŻ BYŁ HONEKER A TERAZ NASTĘPNY PARCH.PRZECA TO CZYSTY CHIŃCZYK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...