Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe trolejbusy z montowni Ursusa dotarły do zajezdni

Utworzony przez kierowca, 20 sierpnia 2014 r. o 10:10 Powrót do artykułu
Nie ma się czym chwalić,nowe trolejbusy to kompletny badziew.Pracuję jako kierowca na Helenowie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że za takie pieniądze jakie dał ZTM za te trolejbusy to kompletna pomyłka,non stop awarie falowników,klimatyzacja która działa kiedy chce,przecieki z dachu pojazdu,nie działające wycieraczki,nawiewy zimnego lub ciepłego powietrza na szybę przednią,problemy z otwieraniem i zamykaniem drzwi,mógłbym jeszcze długo wymieniać niedoróbki.W porównaniu z Solarisami to jak piekło i niebo dla kierowcy.Nikt nie chce tym jeździć bo normą jest zjazd awaryjny co najmniej raz na zmianę.Ro zumiem to że pan Żuk chciał promować ten przetarg tłumacząc to miejscami pracy w Lublinie lecz jakość tych pojazdów daleko odbiega od standartów w XXI wieku,szkoda że dzieje się tak za publiczne pieniądze.Te wozy na gwarancji non stop się psują a co będzie za 2 czy 3 lata?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakowało mi opinii o tych ursusach. Jeżeli to prawda co piszesz to smutne, niestety. Wyobrażałem już sobie, że jeżeli trajtek będzie zbierał dobre opinie pojawi się szansa na zamówienia także z poza Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakowało mi opinii o tych ursusach. Jeżeli to prawda co piszesz to smutne, niestety. Wyobrażałem już sobie, że jeżeli trajtek będzie zbierał dobre opinie pojawi się szansa na zamówienia także z poza Lublina.