Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miasto w sporze z firmą budującą trasy rowerowe. Skończy się w sądzie?

Utworzony przez vlad_de_sade, 24 października 2014 r. o 19:20 Powrót do artykułu
Sami kompetentni fachowcy z obu stron
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w świdniku trasa do lotniska też jest spierniczona ! kostka niby gładka bez-szczelinowa , a przy prędkości powyżej 20 km telepie i trzęsie nawet na rowerze z amortyzacją !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zarząd dróg  i mostów to państwo w państwie,tu chcą się przypodobać ratuszowi i kasy oszczędzić,ale chyba będzie poślizg na stołkach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze!!! Czas skończyć z partaczami i cwaniaczkami którzy nawet nie policzą przed przetargiem ile trzeba wydać a startują z ceną nierealną!!! Druga sprawa to że ZDIM dopiero teraz policzył ile ma kosztować malowanie pasów na czerwono. Gdzie był w trakcie rozstrzygania przetargu???? Czy ZDIM zgłosił że firma z Kielc miała rażąco niska cenę??? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZDiM nie robił przetargu, tylko potem chyba to dostał. Fakt faktem, że takiego wykonawcę można było pogonić wcześniej, a nie czekać i czekać i czekać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JAKA NISKO RAŻĄCA CENA!!!   Oferent z Kielc złożył ofertę za wykonanie robót na kwotę ~3.8mln, wartość szacunkowa okreslona przez inwestora to 3.3 mln! Nastepna ofertą, była oferta z Hrubieszowa tylko o 5 tys. wyzsza od kieleckiej, a dopiero później oferty oferentów "namaszczanych" przez ZDiM w Lublinie ze znacznie wyzszą wartością ok. 7 mln. Jeżeli oferta najkorzystniejsza była wyzsza o szacunkowej o 15% to jaka mowa o rażąco niskiej cenie!!! A być może konsultanci ZDiM w komisji przetargowej przespali posiedzenia przy okreslaniu wartości inwestorskiej, albo być może kalkulowali inny zakres prac, a może gmina nie miała zabezpieczenia na przedmiotową inwestycję? W nawiązaniu do prowadzonej dyskusji należałoby więc zadać pytanie na jakim poziomie urzędnicy ZDiM okreslili wartość malowania na etapie postepowania przetargowego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czego nie słyszymy krzyków rozpaczy Podwykonawców?   Nasi ziomkowie, czyli lokalni przedsiębiorcy, którzy byli (na podstawie umów cesyjnych zaakceptowanych i podpisanych przez Ratusz) Podwykonawcami tej inwestycji nadal nie otrzymują należnego im wynagrodzenia za wykonane i odebrane bez uwag roboty w zakresie w jakim mieli umowy! Nikt nie mówi: nie zrobili, spartaczyli. Oni wręcz ocalili system Lubelskiego Roweru Miejskiego (tak wizerunkowego systemu). Czy nie płacenie im wynagrodzenia to ma byc powszechna praktyka w myśl maxym: "Kali zrobić, Kali może odejść", "za twoje żyto to cie jeszcze nabito", "świnia wór drze i kwiczy"? Czy tak w Lublinie ma wyglądać samorządność. p.s. A może temu winny urzędnik też nie powinien otrzymywać wynagrodzenia proporcjonalnie do opóźnień o premii nie wspominając?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ZDiM  nie ma u siebie  fachowców   branżowych  na swoich  stanowiskach - inspektorów  tylko zlecać  nadzór   MOSiR   to  chyba  przekręt  i  wyprowadzanie  niepotrzebnie  pieniędzy  budzetowych  . Przecież  w ZDiM pracują jacyś  dyrektorzy  po fachu  czy  tylko  cukiernicy  z partyjnego  rozdania .....ostatnio  przyjął  się  tam  Pan  Wydrych  z  Moty  Lubartów  ...   Inspektora  za  uszy  i  wszystko  wyspiewa...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...