Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przejechałem ekspresówkę od Sielc do Lublina i bardzo mi się podobało. Droga nowa, równa, dobrze oznakowana. Jakieś 2 km przed Lublinem jest ograniczenie do 90 km/h, a może po kilometrze teren zabudowany. Płynnie wjeżdża się w Al. Solidarności i... stoi w korkach. Ale to tzw. zaszłości, lubelska władza nigdy nie błyszczała intelektem jeśli chodzi o zarządzanie ruchem drogowym. W ogóle nasunęła mi się taka refleksja, że jeśli chodzi o drogi to Lubelszczyzna ostatnio bardzo się zmieniła, ale Lublin chyba najmniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konieczne jest szybkie wybudowanie wjazdu w kraśnicką przez Monte cassino i szybkie wybudowanie obwodnicy zachodniej do konopnicy. gdy ruszy północna skończą się korki przy ducha. po co cięzarówy z zamoscia do warszawy mialyby jechac przez solidarnosci? no poco?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie co za pajac postawił znak 60 2 km przed miastem 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziś wracałem z Warszawy Super Tylko to ograniczenie do 60Przepraszam ale nie rozumiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam sie w 100%!!!!
Konieczne jest szybkie wybudowanie wjazdu w kraśnicką przez Monte cassino i szybkie wybudowanie obwodnicy zachodniej do konopnicy. gdy ruszy północna skończą się korki przy ducha. po co cięzarówy z zamoscia do warszawy mialyby jechac przez solidarnosci? no poco?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że na wlocie nie postawili ograniczenia do 30 i progów zwalniających, myślę że ta 60tka to zdecydowanie niebezpieczna prędkość w tym miejscu! A tak na poważnie, to tam powinno być minimum 80-90, na starej skoleinowanej Solidarności z przejściami dla pieszych było 70, na nowym bezkolizyjnym odcinku stoi 60tka... Drogowcy opamiętajcie się! Chyba że chodziło o stworzenie nowego "dochodowego" miejsca dla policji, aby zafundować wjeżdżającym do Lublina "miłą" niespodziankę, w takim wypadku wykonaliście "zadanie" perfekcyjnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie co za pajac postawił znak 60 2 km przed miastem 
  Jak bez tego wyrobić plan mandatów na Północnej???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A korki rano na warszawskiej jak stały przed budową obwodnicy tak stoją nadal...wyrzucone pieniądze....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Barieroporęcze na obiektach są niezgodne z prawem!!! Brak zabezpieczeń pod kątem ruchu pieszego. Kto dopuścił do wbudowania tego i kto to odebrał??? To bardzo niebzpieczne rowiązanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a mnie tam to odpowiada, oby tak dalej było ulepszane, widok "Bidy" bez korków - bezcenny! aż miło!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze znajdzie sie ktoś co mu nie pasuje i takich pajaców nie brakuje ja nawet znam takiego co mówił, że nic się nie buduje jak pokazałem mu z internetu ile wybudowano stwierdził - co ty i co z tego nie będą mogli utrzymać !! Jak widzicie idiotów nie brakuje ale są jeszcze gorsi którym jak widać cała droga jest na nic bo jemu się wydaje, że balustrada jest do d...y i cała droga tyż !!!! Groza ! Ludzie zastanówcie się !!Krytykować można ale pamiętać, że jest to zmiana ~epokowa ~ tak epokowa !! Brawo władze miasta brawo wykonawcy brawo Lublinowi !!!!!!!!!! Mojemu Miastu !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DZIŚ O 8.00 KOREK NA AL. WARSZAWSKIEJ SIĘGAŁ ZA UL. ZBOŻOWĄ. OD UL. ZBOŻOWEJ DO RONDA KRWIODAWSTWA KOREK !!!!! ŁADNIE TO WIDAĆ NA MAPIE GOOGLE PO WŁĄCZENIU NATĘŻENIA RUCHU. O CO TU CHODZI ????? CZY O KOGO ?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Rozważamy wprowadzenie zakazu ruchu ciężarówek przez miasto    
  A co tu rozważać? Komu są potrzebne tiry w centrum miasta?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rano przed ósmą stałem PÓŁ GODZINY żeby przejechac od 100m do ul. Zbożowej do wiaduktu na al. Warszawskiej. Może ktoś się zastanowi dlaczego tak jest. Może dlatego ze ruch okoliczny nie ma szans wjechac na nową ekspresówkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hola, hola ...   Zamknięcie Północnej argumentowano ułatwieniem skrętu z Sikorskiego w lewo w kierunku Warszawy, bo tędy był wyznaczony objazd remontowanej Al. Warszawskiej.  Warszawska otwarta, objazdu nie ma - a zakaz na Północnej utrzymany ?! Chodzi o wyjazd z Czechowa w kierunku LSM ! Poniatowskiego zakorkowana od początku wiaduktu, zjazd na Solidarności w kierunku Sikorskiego to jeszcze gorszy pomysł ! Urzędniku ! Myśl - to nie boli, a ma kolosalną przyszłość ! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakaz ruchu tirów jest koniecznością ! Wszystkie tiry na obwodnicę !!! Tu nie ma się co zastanawiać !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszysttko pięknie teraz pora pomyśleć nad południową obwodnicą od Konopnicy do Kalinówki. Można by wykorzystać do tego drogi powiatowe (2273L, 2270L, 2265L i wojewódzką 835
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może i pozostawienie zakazu w ul. Pólnocnej ma i sens. A mnie dziwi ten tytuł S17! To jaka jest nazwa drogi odbijającej wkrótce w Barak na Snopków i dalej Rudnik? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszysttko pięknie teraz pora pomyśleć nad południową obwodnicą od Konopnicy do Kalinówki. Można by wykorzystać do tego drogi powiatowe (2273L, 2270L, 2265L i wojewódzką 835
To jest problem. Raczej się nie doczekasz. Bo nie widzę sensu takiej trasy. Jadący z południa na Zamość skręcają za Kraśnikiem na Żółkiewkę. Jest Jana Pawła i dalej Diamentowa. Od tego miejsca zaczyna się problem. Co dalej? Zemborzycka? Kunickiego? Bo chyba przedłużenia |Diamentowej do Abramowiciej/Kunickiego nie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś nie bardzo Warszawskie rano wyglądały... Może wypadałoby trochę dopracować światła na wiadukcie - teraz są dwufazowe i w zasadzie rano korkują cały wjazd. I nie jest to ruch zamiejscowy... Solidarności w tym czasie praktycznie pusta.   Może gdyby gdzieś w okolicy ul Głównej były wjazdy/zjazdy byłoby lepiej... Bo tak, to pozostanie czekać do otwarcia węzła Poligonowa (tam się da wjechać nowym przebiegiem 835), co może odciąży Warszawskie.   No i - obecnie nie da się zjechać z Solidarności w prawo w Warszawskie (w stronę miasta) - czyli tu dojazdówka nic nie daje, dopóki nie będzie Monte Cassino.   Ehh... fajnie że się buduje, dobrze - ale czasem odnoszę wrażenie, że da się to logiczniej zaplanować...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...