Ale wieśniackie malowanie... PAnie Fulara a ile pan płacisz kierowcom za godzinę którzy będą siedzieć na końcowych po 15 min, aby się to ruskie badziewie naładowało ?? Jak masz pan rozkłady które na dojazdach maja po 20 km !! To ten zasięg ok. 100 km to śmiech na sali. Ale co tam, pan jesteś prezes...
|
|
Co już ci polaczku nie pasuje?
|
|
Ale wieśniackie malowanie... PAnie Fulara a ile pan płacisz kierowcom za godzinę którzy będą siedzieć na końcowych po 15 min, aby się to ruskie badziewie naładowało ?? Jak masz pan rozkłady które na dojazdach maja po 20 km !! To ten zasięg ok. 100 km to śmiech na sali. Ale co tam, pan jesteś prezes...a tobie co tak z rana na krytykę się zebrało? znowu coś poszło nie tak w domu? daj chłopie spokój, czego jęczysz jak stara baba! trzeba trzymać kciuki aby się udało, bo to oznacza rozwój Ursusa w Lublinie, to oznacza nowe miejsca pracy. trzeba wspierać swoich! a ty już od rana jęczysz że kolory nie takie. ciebie ktoś krytykuje za smętny wyraz twarzy? |
|
przepraszam, co w tym malowaniu ci nie pasuje? dla mnie bardzo fajnie to wygląda
|
|
wydaje się, że to jeszcze nie jest ten poziom technologii, by można to było powszechnie stosować.
Ładowanie akumulatorów przez 5-6 godzin to stanowczo za długo. Poza tym nikt nie przedstawia
strony ekonomicznej tego projektu, czyli kosztów eksploatacji takiego autobusu w stosunku
do tradycyjnych pojazdów napędzanych silnikami diesla. U nas EE jest bardzo droga,
a będzie jeszcze gorzej gdy wejdą w życie te bzdury klimatyczne narzucone przez Brukselę.
Na pewno kierunek jest dobry, bo ciche, nietrujące pojazdy komunikacji miejskiej, w przyszłości
i inne pojazdy to rozwiązanie do którego powinniśmy dążyć. :)
Tak na marginesie, to czy my musimy kupować akumulatory w Chinach ?
Czy to jest tak "trudna" produkcja, że nie można jej wdrożyć nad Wisłą i dać pracę
dla iluś tam pracowników ? Czy może otoczenie makroekonomiczne tak zbudowano,
żeby nic nie opłacało się w Polsce robić.
|
|
Jeśli będą tak dopracowane jak trolejbusy tego producenta to życzę powodzenia. Kierowca marznie a pasażerowie się gotują, odpadają elementy wykończenia wnętrza w kabinie, odwieczne problemy z elektroniką i napędem. Ursus nie robi nic żeby naprawić usterki i niedociągnięcia pierwszych egzemplarzy tylko powiela te buble w kolejnych pojazdach dostarczanych do MPK. Wszystko oczywiście odbija się na kierowcach i głośno się o tym nie mówi. W najbliższym czasie zapewne zostanie rozpisany "koleżeński" przetarg ustawiony pod Ursusa. Firma wygra bo cena pojazdu będzie i tysiąc zł niższa niż konkurencji.
|
|
100 km?! Śmiech na sali. Może jednak trzeb było się zastanowić nad Solarisem?
|
|
Jeśli będą tak dopracowane jak trolejbusy tego producenta to życzę powodzenia. Kierowca marznie a pasażerowie się gotują, odpadają elementy wykończenia wnętrza w kabinie, odwieczne problemy z elektroniką i napędem. Ursus nie robi nic żeby naprawić usterki i niedociągnięcia pierwszych egzemplarzy tylko powiela te buble w kolejnych pojazdach dostarczanych do MPK. Wszystko oczywiście odbija się na kierowcach i głośno się o tym nie mówi. W najbliższym czasie zapewne zostanie rozpisany "koleżeński" przetarg ustawiony pod Ursusa. Firma wygra bo cena pojazdu będzie i tysiąc zł niższa niż konkurencji.Zgadzam się w zupełności z tą opinią. Ponoć książeczki usterek w 2 miesięcznych Ursusach skończyły się. A Solaris ma ładne autobusy i trolejbusy więc dlaczego nikt nie pomyśli o tym?! |
|
1. nieszczelne okno w kabinie kierowcy - między szybami jest szczelina pomimo założonej uszczelki
2. fotel kierowcy nie jest zamontowany centralnie na wprost kierownicy tylko nieznacznie przesunięty w prawo
3. sterowanie ogrzewaniem jest dwusystemowe : ręcznie poprzez włączenie przełącznikiem i automatycznie poprzez sterownik , który przy temperaturach około zera stopni zamiast włączyć ogrzewanie to potrafi włączyć klimę. Dlatego kierowcy używają ogrzewania manualnego
4. problemy z podłączaniem do sieci trakcyjnej , odbieraki prądu unoszą się do góry w sposób niekontrolowany i powodują problem z trafieniem w "daszki"
5. jazda na bateriach z zawrotną prędkością około 15 - 20 km/h , podjazd pod górkę z pasażerami to dopiero wyzwanie
6. jakość montażu i pasowania elementów pozostawiający wiele do życzenia , jak również kuchenne fronty meblowe wewnątrz pomalowane srebrzanką
7. wymiana żarówki światła mijania trwa dłużej niż w samochodzie osobowym , bo do tego jest potrzebny kanał naprawczy albo trzeba demontować cały przód pojazdu
8 prawa wycieraczka szyby przedniej ma swój zbiorniczek na płyn , a lewa - ma swój
|
|
Baterie wyprodukowane są w Polsce, natomiast same ogniwa nie są chińskie, a amerykańskie A123!
|
|
Bateria (elektronika i cała konstrukcja z ogniw) do tego pojazdu została wyprodukowana w Polsce. Ogniwa na których ta bateria została zbudowana są produkcji USA a nie Chiny.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|