zakładam się o 100 pln , ze jeżeli ta inwestycja w ogóle zostanie zrealizowana to korki będą 3 x większe, bo skoro "ratusz przygotował" to....
|
|
tam trzeba robić kaskady tak jak na zjazdach z 3-go maja, z czechowa cz koło targu...jakie skrzyżowanie kolejne...zacznijcie robić kaskady tak jak na całym świecie inaczej ta wieś stanie w jednym korku
|
|
A ECHO odpowiada : Miałeś chamie złoty róg , wiatr kurz po górkach niesie a lubelskim kierowcom ostał się ino korka sznur.
|
|
Z zamieszkującymi okoliczne łąki żabami to już się UML dogadał, czy będzie tak jak z susłami pod Świdnikiem?
Do Królewny Śnieżki wysłany został umyślny z edyktem o internowaniu krasnali, które to przeszkadzają w powstaniu każdej kolejnej w Lublinie inwestycji?
Opozycja została z góry oskarżona o przeszkadzanie prezydentowi Wasilewskiemu w realizaji kolejnych planów i zamierzeń?
Plany zagospodarowania przestrzennego mają swoją drugą wersję uwzględniającą planowaną przebudowę?
Przetarg będzie rozpisany, czy też ze względu na tzw. wyższą konieczność zrobiony będzie kolejny wyjątek?
Pytań wiele - odpowiedzi jak zwykle "0"
|
|
Odpowiada tak jak "Plaza" po zaniechaniu dalszej realizacji inwestycji do których zobowiązała się jeszcze przed nabyciem gruntów i uzyskaniem pozwolenia na budowę? |
|
Przecież kilka lat temu przebudowywano to skrzyzowanie... Kolejna "nieprzemyslana inwestycja drogowa". Co to za generalny remont/przebudowa, jak za 5-6 lat trzeba znowu "wpuścić robotników na plac budowy". Już nie wspomne o kosztach. W Lublinie nawet nie umieją zbudowac skrzyżowania, które byłoby "optymalne" dla kierowców przez kilkanascie/kilkadziesiąt lat. Wszystko to "na łapu capu" - czyli jedna wielka fuszerka.
|
|
W naszym mieście należałoby zacząc od przebudowy wydziału zajmującego się inżynierią ruchu.Głupota ludzi zajmujących się rozwiązaniami
komunikacyjnymi nie zna granic.Przykład tego skrzyzowania-wystarczyłoby w fazie projektowania wprowadzic na ul. Północnej dodatkowy pas i za
stacją transformatorwą skierowac ruch z Północnej na Willową.Pojazdy zmierzające w tym kierunu już nie musiałyby czekac.Następny przykład -pojazdy przejeżdzające w kierunku z Al. warszawskiej do Nałeczowskiej muszą przebijac się do ronda krasnicka -al racławickie.Zanim powstało osiedle przy ul. cisowej mozna w tych okolicach wykonac
fragment drogi omijającej rondo.W ogóle tendencja kierowania kilku dróg w jeden punkt -skrzyżowanie a nastepnie wyprowadzanie ich jest
bez sensu i musi powodowac powstawanie korków.Niestety taką obserwuje się przy układzie komunikacyjnym w naszym miescie.Kłania się znajomośc zasad mechaniki płynów ,które to mają zastosowanie w przybliżeniu do ruchu samochodowego.
|
|
Jakoś dziwna zbieżność planów przebudowy skrzyżowania i inwestycji Aldika w tym rejonie... Aldik nie ma dojazdu, więc miasto zbuduje mu ulicę (podobnie jak Czechom z Casa Inwest wybudowano przedłużenie Jana Pawła II do Kraśnickiej).
Tylko dlaczego tłumaczą to rozwiązaniem problemów komunikacyjnych?
Dlaczego nie przedłużą Kompozytorów Polskich do Poligonowej? Odciążyłoby to skrzyżowanie Ducha/Północna/Solidarności/Sikorskiego
|
|
Bardzo dobry pomysł, oby nie pozostał tylko w sferze niezrealizowanych zamierzen, codziennie jeżdzę tamtędy do i z pracy i tracę mnóstwo czasu na stanie w gigantycznych korkach, bo gdy na jednym skrzyżowaniu jest zielone na drugim właśnie włącza się czerwone, 20 min w korku na jednym skrzyżowaniu to tam normalka...
|
|
Beznadziejne urbanistyczne rozwiązania komunikacyjne w rejonie Solidarności, Sikorskiego, Ducha, Północnej, Willowej i Poligonowej (zarówno tej starej jak i nowej - dojazdu do obwodnicy Lublina) a także zbyt bliskie sąsiedztwo węzła Poniatowskiego zgotowały inżynierom drogowym do rozwikłania węzeł gordyjski. Nie istnieją tu żadne proste możliwości zaprojektowania i pogodzenia wszystkich relacji ruchu (opisane w artykule usprawnienie to zwyczajny unik) nawet w przypadku węzła drogowego.
Z całą pewnością częściowym antidotum byłoby przedłużenie Kompozytorów Polskich (korzystając ze specustawy o drogach jako, że w planie zagospodarowania nie występuje) do nowej Poligonowej. Obecnie jest to rozbuchana ulica która prowadzi znikąd (Koncertowa) donikąd (wąskie gardło Lubomelskiej i Wieniawskiej).
Co robić? Otóż UM Lublin winien ogłosić ogólnopolski konkurs na powyższe rozwiązania komunikacyjne, zaplanować je (rezerwa terenu) i realizować ewentualnymi etapami, w miarę możliwości finansowych.
Doraźne "lepienie dziur" oprócz strat, nic nie daje, np. na rocznicę Unii Lubelskiej w ub. roku przebudowane zostały krawężniki, chodniki i zatoki autobusowe na 3 Maja. W tym roku rusza przebudowa tej ulicy. To co wykonano pójdzie do rozbiórki. Komentarz zbędny.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|