Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
buspasy na lipowej, dobre sobie, po wspaniałej quazi "przebudowie" skrzyżowania lipowa-narutowicza w godzinach szczytu od plazy do nadbystrzyckiej jedzie się 40 minut, wcześniej doły były aż zawieszenie wyrywało ale mimo tego jechało się 20 minut ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Który z kacyków ubzdurał sobie buspasy na Lipowej i Al. Racławickich, że pomysł przepychają wbrew zdrowemu rozsądkowi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo proszę o informację czy w związku z planowaną budową buspasów miasto zamierza wycinać jakiekolwiek drzewa wzdłuż Alei Racławickich i ulicy Lipowej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TO BĘDZIE TEN TUNEL W KOŃCU(TZN. PO ALEJAMI) CZY NIE?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale bajzel. Jedna debilna opcja nie przeszła, to forsuje się kolejną. A gdzie tunel i kolejka linowa z LSM prezydencie Żuk? To już druga kadencja odkąd żeś pan te bzdety obiecał... nie bym uważał, że tunel rozwiązałby cokolwiek więcej niż zwykłe poszerzenie Sowińskiego/Poniatowskiego (+remont kładki przy UMCS), które można było wiele lat temu wykonać. Do tego do 2017 będzie zachodnia obwodnica, więc ruch tranzytowy na al. Kraśnickiej zelżeje i w końcu (być może) da się w tym mieście przejechać z północy na południe w normalnym czasie.   No, ale wyłączenie jednego pasa ruchu (w każdym z kierunków) Racławickich to wybitny pomysł, porównywalny chyba jedynie ze zwężeniem Kunickiego ponad dekadę temu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już sie na Łęczyńskiej(od Hutniczej, przy wokulskim)popisali z organizacją. Lewy pas zamienili na białą wysepke, przed remontem przynajmniej zgodnie z przepisami mozna było skręcić w lewo a teraz trzeba na chama sie wciskać na prawy żeby nienajechać na białą plame.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo proszę o informację czy w związku z planowaną budową buspasów miasto zamierza wycinać jakiekolwiek drzewa wzdłuż Alei Racławickich i ulicy Lipowej.
Też jestem ciekawy. Ostatnio, za dużo wycina się drzew!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez poszerzenia Sowińskiego, szczególnie w dolnym fragmencie , nie ma co liczyć na pozytywną zmianę. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Druga koncepcja tez będzie zła i tez ja oprotestujemy, bo drogi dla rowerów maja być w jezdni. A na skrzyżowaniu al. Racławickich i Poniatowskiego pasuje tylko rondo. Nie powinno też wycinać się ani jednego drzewa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak im sie nie podoba to niech sie wyniosa z ul. Sowinskiego. 2m mniej? z 14m na 12m? - totalna lipa. nie ma co tej ulicy remontowac i walic duzej kasy bo to nic nie zmieni. ulica powinna miec 14m a nie 12m - zastanowcie sie to sa publiczne pieniadze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po dwa normalne pasy w każdym kierunku - po 3,5 m szerokosci każdy. Niech paniusia pojeździ sobie jeden dzień większym pojazdem jak autobus czy śmieciarka to zrozumie dla czego pasy są tak szerokie. A i osobiscie uważam że skoro ci ludzie nie potrzebuja poszerzenia pasów, to powinno się im zlikwidować parkingi. Skoro mieszkają w centrum to samochosy są im nie potrzebne i nie będą niepotrzebnie jeździć do marketów i korkować innych dzielnic. W końcu mieszkają w centrum, przy ulicy o której poszerzeniu do 2 pasów mówiło się od wielu lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie podziały się środki finansowe zaplanowane na budowę tunelu pod Al. Racławickimi i estakadę nad ul. Głęboką?   Kto podjął personalnie decyzję o wrzuceniu do kosza projektu za ponad 2,5 miliona złotych?   Co dzieje się z drzewami wyrzynanymi przy okazji kolejnych miejskich "inwestycji", bo jakoś nie czytałem w Dzienniku żeby były ogłaszane przetargi na ich zakup, co czynione jest wszak w innych JST?   Ruch w tym miejscu, to w 98% ruch lokalny pomiędzy dzielnicami, a nie tranzyt przez miasto, w więc mieszkańcy w/w dzielnicy oraz korzystający z tego połączenia mają prawo oczekiwać zmian na miarę XXI wieku, a nie kosmetycznych XIX wiecznych zmian, bo już w XX wieku ruch w takich miejscach przenoszono pod albo nad zmienię...   Gdzie się podziały pieniądze zaplanowane na realizację ponad 1200 metrowej przebudowy polegającej na wykonaniu tunelu pod Al. Racławickimi, który miał być zakończony zjazdem z estakady w ul. Filaretów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
poszły na górników jak nie wiesz gdzie i na 13 dla ministrów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak im sie nie podoba to niech sie wyniosa z ul. Sowinskiego. 2m mniej? z 14m na 12m? - totalna lipa. nie ma co tej ulicy remontowac i walic duzej kasy bo to nic nie zmieni. ulica powinna miec 14m a nie 12m - zastanowcie sie to sa publiczne pieniadze
Święte słowa.!00% racji.Uwaga również do tych co tak optują za tunelem.Proszę się zapoznać z materiałami które mówią o wycince drzew gdyby był budoawny. Nie należy się poddawać garstce emerytów i robić poszerzenie takie jak być powinno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na takie półśrodki (może ćwierćśrodki) pasuje jak ulał dawne, brzydkie bo brzydkie, ale dosadne porzekadło: "bzdnem g..na nie zbędziesz". Miasto puściło już kilka bąków. A to poszerzenie Poniatowskiego pomiędzy AR a Popiełuszki, a to "nową organizację ruchu" na Sowińskiego. Teraz napina się na kolejnego, znacznie potężniejszego. Natomiast projektanci z Mostów Katowice powinni podjąć decyzję, co jest dla nich ważniejsze; profesjonalizm czy konformizm wobec nieuctwa. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BUSYPASY NA al. Racławickich sa zbędne!!!! tam i tak nie ma aż tak duzych korków, a jak autobus 3 minuty postoi to przeciez świat się nie zawali!!! z reguły jak nie ma jakis wypadków, na ulicach pobocznych lub dojazdowych również, to al. raclawickie są przejezdne bez problemu! nie zabierajcie nam drogi!!!! niedługo w Lublinie będą same busypasy i ścieżki rowerowe!!! cały czas te 2 środki transportu sa uprzywilejowane, kosztem kierowców!!! tak być nie może!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Gdzie podziały się środki finansowe zaplanowane na budowę tunelu pod Al. Racławickimi i estakadę nad ul. Głęboką?"   Na stadionie będzie huczny koncert z okazji pięciolecia lotniska.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wystarczy skasować skręty w lewo na al. Racławickich , do płynniejszego ruchu na największym skrzyżowaniu zrobić rondo  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BUSYPASY NA al. Racławickich sa zbędne!!!! tam i tak nie ma aż tak duzych korków, a jak autobus 3 minuty postoi to przeciez świat się nie zawali!!!
Są potrzebne i to bardzo. Wczoraj o godzinie 16 spod Ogrodu Saskiego pod KUL jechałem prawie 15 minut, Gdyby okolice KUL-u były moim miejscem docelowym, to wysiadłbym przystanek wcześniej i piechotą dotarłbym 2x szybciej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spoko buspasy są dobre tak samo ja na rondzie JP2 pod Biedronką tam znakomicie korkują przejazd przez rondo szczególnie oczywiście w szczycie kiedy jedzie jeden autobus na 15 minut a skręcający w prawo stoją 15 minut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...